piątek, 18 września 2015

Dziennik pokładowy - START

Witam wszystkich ! W ostatnim czasie w Wodnej Sowie dzieje się dużo, stwierdziłem iż strona internetowa i facebook to trochę za mało, aby na bieżąco informować Was o tym co robimy, gdzie i jak pływamy oraz co planujemy na przyszłość. 
Założeniem bloga jest relacjonować nasze rejsy i wydarzenia prawie że w wersji "LIVE", co czasem ze względu na brak zasięgu na morzu lub brak internetu w portach może być lekko problematyczne. Na pewno dołożę wszelkich starań, żeby zamieszczać tu newsy w miarę często i aktualnie. Oprócz relacji z rejsów pewnie czasem pokuszę się o popełnienie jakichś tekstów tak "ogólnie" o żeglarstwie ;) jak mnie trafi jakaś wena.
Mam nadzieję, że moje dość świeże i w miarę "młode" spojrzenie na żeglarstwo, da wam jakąś minimalną radość z czytania, a może i podkusi i pomoże w organizacji własnych żeglarskich przedsięwzięć. 
Opisy, relacje, artykuły, poradniki, mini-locje.... ciekawe jak to wszystko ogarnę..... :)
Do końca tygodnia postaram się "przeklepać" dziennik pokładowy, który prowadziłem na ostatnim rejsie z Dublina do St. Malo.

...a no i może jakaś na początek wstawka o mnie,  może przypadkiem zabłąka się tu jakaś dusza, która nie miała jeszcze wątpliwej przyjemności mnie poznać ;)
Mateusz Sowiński, zwany Sową, urodzony w czarnobylskim roczniku 1986 i to w samą wigilię Nowego Roku w Olsztynie. Absolwent olsztyńskiego Uniwersytetu i gdyńskiej Akademii Marynarki Wojennej. Pierwszy rejs w życiu odbyłem po Mazurach z bratem Pawłem i rodzicami, był rok chyba 1993.... następne lata szlifowałem umiejętności i zdobywałem pierwsze żeglarskie stopnie, co ważne udało mi się nie spowodować żadnej katastrofy w ruchu śródlądowym :) od 2006 roku, czyli ukończenia szkoły średniej żeglarstwem zajmuję się zawodowo, jako instruktor żeglarstwa oraz kapitan rejsów morskich. Pierwsze morskie szlify zbierałem na rodzimym Bałtyku, następnie wybierając się na dalsze akweny Morza Północnego, czy też cieplejsze południowe wody chorwacko- greckie. W chwili obecnej mam na rozkładzie większość wód okalających Europę, a plany sięgają daleko, daleko poza jej obszary. 
Kapitan Jachtowy, Kapitan Motorowodny, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Instruktor Sportu o specjalizacji Żeglarstwo, Radiooperator SRC, Stermotorzysta Żeglugi Śródlądowej. 

Ahoj
Mateusz "Sowa" Sowiński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz